BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 18, 2009

Haru...

its been awhile since my last post. been busy with my craft things. baru2 ni dah siapkan satu sulaman manik..cukup puas hati coz i had given my best (best ke?..yela..best la)..but feel so offended when..ntahlah..is it becoz of i don have any certified qualification hanging on my wall so i deserved to be treated like this? hell nooo....
saya berjaga sampai larut malam...gunakan masa kualiti saya yg sepatutnya dihabiskan dgn my family..but ended up in so not supposed to be!!!!..hhhmmmm...marah ni...
noo...its not becoz of the sulaman thing turn to be not appealing...nooo..not that...
Rasa cam sedih sangat bila bayaran yg dikenakan dikatakan mahal untuk hasil yg dipersembahkan..sedangkan my frens kata i shud charge more...
so much effort...soooo little appreciation....

0 comments: